Strona główna

środa, 16 września 2020

Piosenka-,,Dziewczyna o włosach, ciemny blond"

Pani o włosach ciemny blond.
Pytam się skąd.
Because I don't
I don't know.

I te pani oczy brąz.
niczym nieznany ląd.
Gdybym nie spytał,
Pani skąd.
Byłby to błąd.

Ach lublinianka.
Tak z tego miasta.
W autobusie wprost.
W sukience w ciemne paski.
Od dawna szukałem takiej laski.

Tak pani szczupła jest.
I ten nie pozorny gest.
Już we mnie roi się od uczuć.
Dotknij mnie, dotknij mnie.

Ja jakby się nie śpiesze.
Bo na paderewskiego mam jeszcze.
Parę chwil,
więc jak chcesz to do mnie wbij.
O ile chcesz?

I do tego!
Ładne nogi masz,
Ale czy mi je dasz?
Bo tak wciąga mnie,
Że dłużej ja nie mogę.
Tak fajnie skrzyżowane są.

Chętnie bym którąś dotknął z nich
O ile mogę, o ile mogę?
Bo potencjał widzę w nich.
Ten ruch i styl.
Kąpał bym się w nich jak mnich.

Więc, jeśli możesz.
Ja mieszkam nie daleko.
Jestem dobry, sercem.
Rycerzem z białego nieba
Jeśli chcesz, mogę ci dać co trzeba.
Chleba, wody co tylko chcesz
Tylko dla twojej urody.

Więc, wbijaj.
I chodź.
Na paderewskiego, Już nie daleko.
Jakbyś chciała dam ci mleko?
Bo czemu by nie, dlaczego?
Tyle w tobie dobrego,
Zasługujesz na coś lepszego!

O,o,o.
I rozpręż swoje nogi.
Pomachaj nimi, Po całości.
Dla mnie już jesteś,
Królową bikini.
Tylko brakuje Martini.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz