Strona główna

środa, 23 września 2020

Piosenka-,,Pouczenie o podrywie"

Masz cyce, jak donice.
Tylko na jedno liczę.
Jak mi je dasz?
Choć na jedną chwilę.

Wszystko zrobię dlatego,
Czego tylko chcesz.
Tego małego, i dużego.
Żeby dotknąć ciała twojego.(ja)

Wiesz kotku, wiesz.(ona)
Że, to nie jest takie proste wiesz.
Musisz mnie najpierw zdobyć
Jeśli chcesz mój świat ozdobić!

Tak, tak.
I ten twój znak.
Oczy brąz.
O tobie myśle gdzieś wciąż.
Ale wiesz, twoje cyce.
Też mnie ciągnął(ja)
Więc, do mnie tu dąż!(ona)

Kotku, zrób coś.
Wiem, że myślisz o tym
od początku.
Ale to że, dajesz mi kompleksy.
To nie jest tak wporządku.
Więc, zrób coś od środka.(ona)

Bo że mnie,
nie jest taka idiotka.
Więc, nastaw swoje nogi.
I krok do przodu.
Zrób to,
bo nie będzie odwrotu.(ona)

Masz tu czego pragniesz!
Więc, podejdź śmiało.
Zagadaj byle,
nie opisuj tego.
Wiem, że mam super ciało.(ona)

Tak majętne piersi twe,
I nogi no wiesz.
Mogę za tobą pójść gdzie chcesz.
Tylko powiedz co robić mam też.(ja)

Przecież nie jesteś głupi.
Twój cel ci się nie gubi.
Więc, zrób pierwszy krok,
W stronę dobra.
I powiedz coś od serca,(ona)
No dobra dobra.(ja)

Masz fajny charakter,
Wnętrze twe,
Jak powietrze jest.
Kiedy myślisz że ci coś się nie uda.
Z całej siły łapiesz za ster!(ja)

I co nie bolało,
Teraz tu podejdź śmiało.
Mam zamiar ci dać,
mój pocałunek.
To będzie twój podarunek.
Więc, podejdź śmiało(ona)
i nie bój się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz