Strona główna

wtorek, 22 września 2020

Piosenka-,,Głosy miłości"

Ja chcę tylko żyć dla ciebie.
Jesteś dla mnie
więcej niż tysiąc słów na świecie.
Wiesz, że nigdy
nie byłam przy takim
Jak Ty poecie.

Ty masz o czym pisać.
A jeszcze bardziej cię cienię,
Za to oddanie.
Nikt tak mnie nie kochał,
Jak ty kochanie.

Wierzę, że zawsze mi pomożesz.
Zawsze mnie pocieszysz.(ona)
Sprawisz, że się uśmiechnę.
W każdej trudnej sytuacji,
wyciągniesz do mnie ręce.
Za to cię, bardzo cienię.

A ty, masz to w sobie(ja)
Tak głębokie spojrzenie.
Że, uciekam w zatracenie
pośród gwiazd.
Wiem, że tam nikt
nie złapie nas.

Tylko Ty i Ja.
Niech cały świat.
Zrozumie ile w sercu jest,
iskier dobra.
Co Bóg dla,
człowieka dał
jako dar.

Nie chcemy stracić,
Tej siły.
Więc, do nieba się modlimy.
Tylko stamtąd,
głosy Maryi słyszymy!

Jak płacze, by nas uwolnić.
Spod presji grzechu.
Od lęku, strachu
Wszystko jedno.
Tylko żeby kochać piękno!

I tak jesteśmy razem,
Ja dla ciebie, Ty dla mnie.
moim szczęściem
w sercu na dnie.
I niech na zawsze tak
teraz zostanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz