Strona główna

piątek, 28 sierpnia 2020

Piosenka-,,Niegrzeczne Tuli"

Tuli, Tuli, Tuli, Tuli.
Kiedy objąłem cię w koszuli.
Zrobiłem to niegrzeczne.
Choć nie było, to konieczne.

Ty byłaś, taka podniecona.
Moje i twoje ciało, tak tego chciało.
Aż w końcu się stało.
Wszystko z ciebie zleciało.

Dopadłem cię, tak szaleńczo
Że, nie mogłem się powstrzymać.
Tego momentu,
Nie byłem w stanie zatrzymać.
I kiedy spojrzałem ci w oczy.
Całowałem cię, stało się.
W tej nocy.

Wśród dzikich kwiatów.
Odpłynołem w dal.
Chciałem tego spróbować tak,
I wszystko zleciało.
Moje ciało z twoim się styknęło.
Jak ogień wszystko się zaczęło.

Nie było, chwili.
Na wygłupy.
Tylko Ty i Ja.
W czasie podniecenia,
W jednej chałupie.
Miałem cię, całą dla siebie.
W twojej pupie.

I wszystko, jak się zaczęło
Tak minęło.
Dzień za dniem, z tobą jestem.
Tak kochanie wreście.
I do dziś to trwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz