Strona główna

czwartek, 30 lipca 2020

,,Spotkanie z kelnerką"

Dziś wstąpiłem do knajpy ,,Watra".
Tam podszedła do mnie piękna Marta.
Już na starcie mi się wydała warta.
Ach te jej uda,
Przy niej znikła by każda nuda.

O kurcze, jaka kelnerka.
Co za szyk!
Jak bym mógł
To bym wydał z siebie krzyk.

Ale jak tu poderwać,
Piękną damę.
I rozkochać,
W sobie mam.
Czemu nie spróbować,
trzeba, serce wie.

I natychmiast się ruszyłem.
Pani tu pracuje?
Niech Pan, nie kombinuje!
Machnęła palcem.

A może jednak,
Lubi pani muzykę?
Może coś w pani wzbudza.
Ach ci klienci!
Tylko pytam, bo mało
Wśród kelnerek takich chodzi.

No, tak.
A co Pan przyszedł
Na podryw czy coś zamówić?
Odparła
A co pani poleca?
To pana decyzja.

No bo wie, Pani.
Na tym menu.
Tyle smacznych rzeczy jest.
Ale nie mogę się zdecydować.
Niech lepiej pan nauczy się kochać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz