Strona główna

sobota, 11 lipca 2020

Piosenka-,,daruj sobie"

Ale balony.
daruj sobie.
to na mnie, nie działa.
winy odpuść sobie.
porąbane masz w głowie.

coś nie tak robisz.
tak do dziewczyny się nie wyraża.
no nie wiem, czy to odrobisz.
lepiej idź do lekarza.

ja ci łaski nie robię.
Ale z takim słownictwem mi nie wyskakuj.
jeśli nie chcesz dostać w mordę.
zmień stosunek.
tak ci radzę.

ach co za biel.
weź mnie, nie wnerwiaj.
już wiem gdzie mój cel.
no dawaj, mnie nie zdobędziesz.
okej.

weź odpuść sobie.
tę scenkę.
bo mnie nie weźmiesz.
za sukienkę.
już dobrze wiem, co knujesz
nie weźmierz mnie za rękę.

na fali podniecenia, jesteś
i nie mów, że tak nie jest.
nie prawda.
aha uważaj bo się nabiorę.
kotku, to nie w twoim stylu.

weź, no trochę się ogarnij!
i nie mów no tak.
ach wiem, co w sercu masz.
ale nie ze mną.

jeśli chcesz zasłużyć.
musisz coś zrobić.
i to z sensem.
musisz to odrobić.
kierując się sercem.

więc, rusz sercem.
I odważnie to zrób.
Musisz zasłużyć.
i odważnie podejść z sensem.
to odwaga jest twoim miejscem.

więc, zaplanuj.
głupot nie wygaduj.
tylko zrób to w pełni sił.
a dojdziesz do zwycięstwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz