Strona główna

sobota, 11 lipca 2020

Piosenka-,,widzisz mnie ten raz"

widzisz mnie ten raz.
to może się nie powtórzyć.
więc zagadaj do mnie no raz.
i spróbuj mnie czymś obdarzyć.

no rusz swój tyłek.
i nie stój jak mami synek
i nie robiąc pomyłek
mnie weź i zgarnij do siebie.

weź schowaj mnie do serca.
i zrób coś na dnie.
co w tobie jest.
gdzieś tam na dnie
niech dwa serca zapłoną.

ok, co ze mnie za okaz powiesz.
ale czy się odnajdziesz, i wstaniesz.
to od ciebie zależy kotku.
co tam siedzi w twoim środku.

więc ogarnij się trochę.
i otwórz co obce.
na zewnątrz czeka.
bo miłość na ciebie nie poczeka.
ogarnij to trochę.

zdumiewające spojrzenie co.
a ty się nie ruszysz.
co z tobą, się wstydzisz.
weź się ogarnij, no co tak czekasz.

rusz dupę w kroki.
i daj się ponieść emocjom.
zrób to w prawie miłości.
i skończ z tym.
zrób to dla radości.

no na co czekasz.
pora gorąca.
ona cię blisko. przerwa
rusz się, miej to za sobą.
to wszystko.
życzę ci spełnienia marzeń.
to wszystko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz