Strona główna

poniedziałek, 5 października 2020

Piosenka-,,Pocałunek wymarzonej "

Nie, nie pierwszy raz mnie tu widzisz. Nie, nie Pierwszy raz to czujesz do mnie.(ona) Wiem, że w sercu mnie potrzebujesz, Więc, dalej i po mnie tu wędrujesz! Po moim ciele, Palcami wiem, że przejedziesz. Bo mam w sobie wiele, I pragniesz mnie Dotykać po niedzielę.(ona) Z każdym głosem twoich ust, Razi mnie jasność twa. Bez granicznie czysta Jak łza. Lekkość w tym głosie, Jest jak anielski śpiew.(ja) I tylko oczy twe, Brąz ciemne, Inteligentne, Dają mi tak wiele, I tylko z tobą się tak dzielę.(ja) Jak róż Twój kolor ust, Jak tulipan Twój piękny Urody stan,(ja) Tylko z tobą chcę być tak sam! Nie chcę innej, Chcę ciebie(ja) I żyć dla ciebie, W dotyku przyjemności, Wszystko robić dla miłości. I masz mnie, dzieje się, Twoją królową jestem na zawsze Masz mnie obok się,(ona) Więc, na co czekasz całuj mnie. Wdech za wdechem, Krok za krokiem, Zrób to całym sercem, Przecież jesteś mym rycerzem, Więc, do dzieła Całuj mnie(ona) I wprowadź do nieba!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz